ח"כ מואטי: "מאמינה שנקים ממשלה עם החרדים"

אסתי פלד No Comments on ח"כ מואטי: "מאמינה שנקים ממשלה עם החרדים"

חה"כ אמילי מואטי ב"מהדורה המרכזית": "אני מאמינה שנקים ממשלה רחבה גם עם המפלגות החרדיות. הם אנשים מצוינים וחברי כנסת מצוינים וישרים; המשותפת סירבה להיות חלק מקואליציה בכל הזדמנות שהייתה להם"

צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חה"כ אמילי מואטי (העבודה) שוחחה הערב (שני) עם איתי גדסי במהדורה המרכזית, והעריכה כי לא יהיה איחוד בינם למרצ: "ככל הנראה לא נתאחד אם מרצ. יש יו"ר למפלגת העבודה וכולנו מגבים אותה בכל החלטה". 

היא נשאלה מי המועמד המועדף עליה לראשות הממשלה מבין לפיד וגנץ: "אני מאוד מקווה שלפיד ימשיך להיות ראש הממשלה. הממשלה מתפקדת טוב ואני רוצה יציבות. מבחינתי היה להמשיך עם הממשלה המכהנת. זו ממשלה טובה עם הרבה רצון טוב. אני מוקירה את בנט על מה שעשה. הוא שילם מחיר עצום".

לדבריה "החרדים יכלו בכל יום להכנס לממשלה הזו. עם כל הכבוד לליברמן, הוא היה עושה פשרות אם הייתה נכונות של החרדים להכנס לממשלה".

היא הוסיפה: "המצביעים החרדים אינם הבעיה אלא הפתרון. אני מאמינה שנקים ממשלה רחבה גם עם המפלגות החרדיות. הם אנשים מצוינים וחברי כנסת מצוינים וישרים".

ביחס לשיתוף פעולה עם המשותפת, השיבה מואטי: "המשותפת סירבה להיות חלק מקואליציה בכל הזדמנות שהייתה להם ואני לא רואה אותם משנים את דעתם. זה רק הלך והקצין".

מואטי נשאלה לסיום על עניין התחבורה הציבורית בשבת שמקדמת השרה מיכאלי: "יש אנשים שחפצים בזה. כל ראש רשות יודע היכן יש ריכוזי אוכלוסייה דתית ומכיר את הרגישויות ואני מעדיפה שזה יהיה נתון לראשי הערים".



0 תגובות